دیزل ژنراتور

Wiki Article



با توجه به نقش مهم روغن در دستگاه های صنعتی از جمله دستگاه دیزل ژنراتور چنانچه درون دفترچه راهنما روغن خاصی پیشنهاد نشده بود در هنگام انتخاب روغن توجه فرمایید که روغن ها بر اساس کاربرد

ابعاد و اندازه محل قرار گیری دیزل ژنراتور چگونه محاسبه می شود؟

برای مشاهده و استعلام قیمت دیزل ژنراتور برق علاوه بر مراجعه به جدول زیر می توانید با کارشناسان فروش تتاپاور نیز برای اطلاعات تکمیلی و شرایط خرید دیزل ژنراتور تماس بگیرید:

از آنجاییکه اغلب مطالعه کنندگان سایت ما مصرف کنندگان عزیز می باشند لذا مباحث را جهت فهم راحت تر محاسبه توان مصرفی ژنراتور یا موتور برق به صورت عامیانه بیان کرده و سعی بر آن داریم تا کمتر از اصطلاحات علمی استفاده کنیم .

ژنراتورها دستگاه های مفیدی هستند که حین قطع برق، نیروی الکتریکی را تامین کرده و مانع قطع فعالیت های روزانه یا اختلال در فعالیت های تجاری می شوند. ژنراتورها در پیکربندی های الکتریکی و فیزیکی مختلفی برای استفاده در کاربردهای مختلف در دسترس هستند.

انصراف ثبت پرسش محصولات بیشتر از این فروشنده ناموجود

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب دیزل ژنراتور باید در نظر گرفته شود پیش بینی شرایط آینده است، باید در نظر داشته باشید که آیا در آینده ممکن است افزایش مصرف برق در حالت اضطراری را داشته باشید یا خیر؟ اگر جواب شما به این سوال مثبت بود بهتر است دیزل ژنراتوری را انتخاب کنید که در آینده نیز بتوانید نیاز‌های شما را بر طرف کند تا در آینده متحمل هزینه اضافه نشوید.

اتاقی که قرار است دیزل ژنراتور در آنجا باشد باید برای استفاده از جرثقیل زنجیره ای یا جرثقیل با سرنشین فضای مناسب و کافی را داشته باشد. همچنین باید ابعاد اتاق طوری طراحی شود که دیزل ژنراتور ها برای تجهیزات خنک کننده ، تجهیزات کوآرکتاسیون و تجهیزات ضد صدا و ضد لرزش فضای کافی را داشته باشند زیرا قابل اطمینان ترین دیزل ژنراتورها بعد از هزاران ساعت کار احتیاج به تعمیرات پیدا می‌کنند و باید این نکته همیشه در نظر گرفته شود.

قیمت مناسب و بازدهی بالا و مصرف پایین از مزیت‌های خرید و انتخاب دیزل کوهلر است.

دستگاه های تولید برق با ابعاد مناسب کار، بر طبق ظرفیت تولید نرمال تا ماکزیمم انتخاب می شوند و همینطور بر طبق قدرت تولیدی و به کیلو وات دسته بندی و نامگذاری می‌شوند و بر اساس نوع مصرف آنها انتخاب می شوند.

اندازه دیزل ژنراتور اندازه دیزل ژنراتور ها به توان آنها بستگی دارد. از دیزل ژنراتور هایی که کوچک هستند و از ۵ تا ۵۰ کیلو وات برق تولید می کنند، معمولا برای ساختمان ها و آمارتمان ها و مجتمع های کوچک استفاده می شود.

کشتی ها و بسیاری از وسایل نقلیه بزرگ زمینی مثل قطار ها هم ژنراتور های دیزلی را مورد استفاده قرار می دهند و نه تنها برای تامین برق روشنایی از آنها استفاده دیزل ژنراتور خانگی می کنند، بلکه آنها را برای تامین نیروی محرکه مورد نیاز خود هم مورد استفاده قرار می‌دهند.

پیستون باعث به حرکت در آمدن روتور در داخل استاتور ژنراتور میکند که این فعل و انفعالات باعث تولید برق میشود.

ژنراتور شمرده می شود، بتازگی مدل های بروز تری از این فرآورده

Report this wiki page